Olen tänään toivonut paljon asioita, jotkut ihan maallisia, pieniä juttuja, jotkut vähän ehkä syvällisempiä ja jotkut ihan tyhmiä. Listani on tänään tällainen:

Toivoisin...  että olisin ahkerampi siivooja
Toivoisin...  että sataisi lunta ja tulisi pakkasta
Toivoisin...  että poikani oppisi pian päiväkuivaksi, koska pottailu/pönttöily ei voisi häntä vähempää kiinnostaa...
Toivoisin...  että olisin idearikkaampi ja luovempi
Toivoisin...  että osaisin ottaa heinoja kuvia
Toivoisin...  että jaksaisin pitää itsestäni parempaa huolta ja kuntoilla
Toivoisin...  että minulla olisi aikaa ja mahdollisuuksia toteuttaa edellinen kohta
Toivoisin...  että pystyisin jättämään herkuttelun
Toivoisin...  että olisin ollut koulussa ahkerampi
Toivoisin...  että voittaisin päävoiton lotossa
Toivoisin...  että olisin pirteämpi
Toivoisin...  että tämä perheemme elokuussa alkanut flunssakierre päättyisi
Toivoisin...  että anoppini selkä paranisi
Toivoisin...  että läheisilläni olisi hyvä olla
Toivoisin...  että olisin parempi agilityssa
Toivoisin...  että pystyisin olemaan parempi vaimo
Toivoisin...  että pystyisin olemaan pojalleni parempi äiti
Toivoisin...  että löytäisimme pian ihan oman kodin
Toivoisin...  että koulua, jossa olen töissä ei lakkautettaisi
Toivoisin...  että kaikkien lasten joulu olisi tänä vuonna hyvä
Toivoisin...  että ihmiset lopettaisivat toistensa pilkkaamisen, kiusaamisen ja syrjimisen
Toivoisin...  että ihmiset lopettaisivat sotimisen uskonnon vuoksi
Toivoisin...  että olisin parempi työssäni
Toivoisin...  että voisin unohtaa katkeruuden koskein omia polttareitani
Toivoisin...  että voisin unohtaa sen tosiasian, että surkeimmat polttarit, joissa olen koskaan ollut, olivat omani
Toivoisin...  että joku rakastaisi minua kaikkein eniten maailmassa
Toivoisin...  että joku ilahduttaisi minua ihan vain siksi, että haluaa tehdä niin, ilman mitään taka-ajatuksia
Toivoisin...  että saisin viettää romanttisen illan mieheni kanssa ihan rauhassa
Toivoisin...  että joku muu kuin minä järjestäisi sellaisen illan
Toivoisin...  että minut yllätettäisiin sellaisella illalla
Toivoisin...  että olisin joillekin niin hyvä ystävä, että he halusivat järjestää minulle yllätysjuhlat
Toivoisin...  että olisin parempi laulaja
Toivoisin...  että osaisin soittaa kitaraa
Toivoisin...  että osaisin soittaa huuliharppua ja banjoa
Toivoisin...  että osaisin soittaa pianoa nuoteista
Toivoisin...  että osaisin soittaa pianoa paremmin
Toivoisin...  että pystyisin olemaan jonkun paras ystävä
Toivoisin...  että minulla olisi paras ystävä
Toivoisin...  etten tuntisi itseäni näin yksinäiseksi

Toivoisin...  että edes joku listan kohta toteutuisi

Tällaisia tuntoja tänään.

-Heidi